Legyen szó egy családi ház garázsáról vagy egy belvárosi irodáról, a lomtalanítás csupa előny. Ugyanakkor sokan halogatják, mert nem tudják, hogyan kezdjenek hozzá vagy egyszerűen azért, mert túlságosan macerásnak tűnik a folyamat. A jó hír, hogy ma már létezik gyors, megbízható és országosan elérhető megoldás.
Nézzük meg, mit nyújthat számodra egy profi lomtalanítás szolgáltatás, és mire számíthatsz, ha úgy döntesz, hogy belevágsz!
Magánszemélyeknek: egy tisztább otthonért
Idővel a pincében, padláson vagy a sufniban összegyűlnek azok a holmik, amikről pontosan tudod, hogy soha többé nem fogod használni. Régi bútorok, meghibásodott háztartási gépek, elhasznált sporteszközök – mind csak a helyet foglalják. Egy profi csapat ilyenkor segíthet abban, hogy a lomok ne csak egyik sarokból a másikba kerüljenek, hanem végleg eltűnjenek az otthonodból.
Tipp: Mielőtt belevágsz, járd végig a tárolóhelyiségeket és mérd fel a mennyiséget, így pontosabb ajánlatot kaphatsz és gördülékenyebb lesz a folyamat.
Lomtalanítás cégeknek: rendszer a rendetlenség helyett

Irodákban, üzlethelyiségekben, műhelyekben időről időre szükség van a selejtezésre, ám az elavult számítógépek, tönkrement bútorok mind helyet vesznek el a hasznos területből. Egy profi szolgáltatóval szerencsére időt spórolhatsz, ráadásul biztos lehetsz benne, hogy minden hulladék jogszerűen és környezetkímélő módon kerül elszállításra.
Hogyan zajlik a lomtalanítás folyamata?
A legtöbb ügyfél meglepődik, mennyire gördülékenyen működik az országos lomtalanítás egy profi csapattal. Lássuk részletesen, mire számíthatsz:
1. Kapcsolatfelvétel
Az első lépés, hogy felveszed a kapcsolatot a kiszemelt szolgáltatóval telefonon vagy akár e-mailben. Mindjárt az első körben célszerű megadni a pontos címet, az elszállítandó lomok jellegét (bútor, elektronikai hulladék stb.) és a becsült mennyiséget.
Tipp: A fotók nagy segítséget jelentenek a szolgáltatónak a pontos ajánlatkészítéshez – akár mobiltelefonnal is készíthetsz pár képet.
2. Felmérés és árajánlat
A szolgáltató az információk alapján felméri, mekkora munkáról van szó. Sok esetben nincs szükség személyes helyszíni bejárásra, de nagyobb tételeknél ez is megoldható és szükséges is lehet. Ezután kapsz egy részletes árajánlatot, amely rendszerint tartalmazza a lom elszállításának költségeit, a rakodás díját és a hulladékkezelés költségeit.
3. Időpont egyeztetés
A következő lépés az időpont egyeztetése. Egy profi szolgáltató akár 48 órán belül is tud időpontot adni, de nagyobb mennyiség esetén mindenképpen érdemes legalább egy héttel előbb időpontot foglalni. A legtöbb cég munkaidőn kívül vagy hétvégén is vállal kiszállást, így nem zavarják a napi működést.
4. Rakodás és elszállítás
A megbeszélt időpontban a csapat megérkezik és elvégzi a rakodást. Nincs szükség külön konténer rendelésére, nem kell cipekedned vagy szervezned – mindenről gondoskodnak. A lomokat teherautóval szállítják el, a célállomás pedig valamelyik szabályozott és engedéllyel rendelkező hulladékkezelő telep.
5. Szakszerű hulladékkezelés
A szolgáltató gondoskodik arról, hogy a lomot a jogszabályoknak megfelelően kezeljék – ami újrahasznosítható, az új életet kap, a többit környezetkímélő módon ártalmatlanítják. Cégek számára kérésre igazolás is kiállítható az átvett hulladékmennyiségről.
Tipp: Ha az első alkalommal elégedett vagy és rendszeres lomtalanításra van szükséged (például szezonálisan vagy projektenként), egyeztesd az ütemezést.
Gyors lomtalanítás országosan – velünk!
A lomtalanítás lehet gyors és egyszerű, ha a megfelelő szolgáltatót választod. Országos lefedettségű szolgáltatásunk magánszemélyek és cégek számára egyaránt elérhető, így nem probléma a lakáskiürítés, de egy csarnok lomtalanítása sem. Velünk teljes körű ügyintézésre és garantáltan tiszta végeredményre számíthatsz, keress minket bizalommal!
